طریقه خرید ارز دیجیتال Options

Wiki Article

یعنی اگر یک صرافی بیت کوین را لیست نکرده باشد به این معناست که شما نمی‌توانید بیت کوین را از آن صرافی بخرید، تا زمانی که صرافی بیت کوین را لیست کند و درواقع به لیست ارزهای موجود خود اضافه کند.

استفاده از کلمات و محتوای توهین‌آمیز و غیراخلاقی به هر شکل و هر شخص ممنوع است.

بهترین جایی که می‌توانید ارز دیجیتال موردنظر خود را خریداری کنید صرافی ارز دیجیتال است.

۵. اگر قصد خرید بیت کوین یا ارزهای دیجیتال دیگر موجود در صرافی ایرانی را داشته باشید می‌توانید با شارژ ریالی حساب خود در صرافی به وسیله کارت بانکی خود هم اقدام به خرید ارز دیجیتال مورد نظر خود بکنید.

به عنوان مثال در صرافی کوینکس، پس از آنکه حساب خود را شارژ کردید، (یعنی تتر یا هر ارز دیگری را به آن انتقال دادید) می‌توانید با جستجوی ارز دیجیتالی که قصد خرید آن را دارید اقدام به خرید کنید.

هر صرافی معمولا یک سری ارز دیجیتال را لیست می‌کند که البته ممکن است در طول زمان ارزهای بیشتری را نیز لیست کند، لیست کردن ارز دیجیتال در صرافی به این معناست که آن صرافی ارز دیجیتال مورد نظر را دارد.

آموزش دیفای معرفی و بررسی پروژه‌های دیفای اخبار دیفای همه نوشته‌های دیفای چندرسانه‌ای

برای اینکه ساده‌تر با ترید آشنا شوید، به‌طور کلی در بایننس به دو روش می‌توان ترید انجام داد:

اما به‌طور کلی بیشتر افراد از سایت‌های ایرانی برای خرید بیت کوین استفاده می‌کنند.

معمولاً کاربران در این صرافی حساب خود را با بیت کوین یا هر ارز دیجیتال دیگری شارژ می‌کنند و سپس با تبدیل آن به ارز دیجیتال دیگر ترید می‌کنند.

انتقال اتریوم به اثبات سهام تا ۳ ماه دیگر تکمیل می‌شود؛ شمارش معکوس برای پایان...

دوستان ی پرسش درمورد فیلترشکن داشتم ، اگر دو رقم آخر «آی‌پی» یا همون بخش چهارم که متغیر هست ، حتما باید یکی باشه یا سه بخش اول مهمه تنها مثلا:

مشخصات خود را ثبت و تصویر کارت ملی خود را در سیستم بارگذاری نمایید. اگر اسکن آن را ندارید از دوربین موبایل استفاده نمایید یادگیری خرید و فروش ارز دیجیتال و یک عکس خوانا بگیرید.

همچنین مشخص کردن میزان ارزدیجیتالی که می‌خواهید بخرید ضروری است، به عنوان مثال اگر قصد خرید اتریوم را دارید می‌خواهید یک واحد بخرید یا ۰.۱ واحد یا هر میزان دیگر.

Report this wiki page